tirsdag den 6. maj 2014

Ting du måske ikke ved om mig

Jeg ligger i den røde ende politisk || Jeg er ikke ret god til at klæde mig i farver || Jeg kan bedst lide at shoppe i mit eget selskab || Det samme gælder træning - jeg gider ikke at tage hensyn til andre end mig selv når jeg træner || Jeg har altid set mig mere som sproglig end matematisk, men nu arbejder jeg med økonomi || Jeg har fregner på mine læber || Jeg kunne ikke cykle før jeg var 7 år gammel || Jeg elsker at prøve nye ting || Jeg siger ofte til mig selv, at jeg kan klare alt || Mine bedste veninder er meget forskellige fra mig og jeg elsker det || Jeg savner ofte at have piercinger || Da jeg var lille ville jeg enten være konge eller politiker || Jeg HADER summende insekter || Jeg har altid været dårlig til holdsport || Jeg fortryder at jeg ikke sagde jatak til at få bøjle på, da jeg fik tilbuddet || Musik kan altid få mig i godt humør, når jeg er trist || En af mine guilty pleasures når det gælder musik, er George Michael || Jeg elsker kinder chokolade || Den app jeg bruger allermest på min telefon, må helt klart være Spotify - jeg er fan || Jeg KAN IKKE finde ud af at spille på hverken xbox eller playstation || Jeg har ikke nogen fast livret || Jeg elsker at danse

2 kommentarer:

  1. Sjovt det med at træne alene og holdsport - jeg er fuldstændig enig, man får ikke trænet nok i selskab, de snakker, snakker, snakker og det gider jeg ikke når jeg puster og stønner. Holdsport..... kan bedst lide kun at være afhængig af mine egne resultater, for jeg bliver irriteret på de andre, hvis de f..... up :-)

    SvarSlet
  2. Hyggeligt med sådanne indlæg :) Jeg kan sagtens nikke genkendende til den med farverne - skal også være bedre til at huske at få dem på ;)

    SvarSlet