fredag den 4. april 2014

Ting jeg er begyndt at kunne lide

Remoulade
Jeg har ellers altid synes at det var topmålet af klamhed, men en eller anden dag, for ikke længe siden, så fik jeg helt vildt meget lyst til remoulade, og jeg har kunnet lide det lige siden.
 
At løbe
Puha, hvor har det været en hadebeskæftigelse i mange år, men det er som om, at jeg er begyndt at finde en rytme i det, og nu er det lige pludselig meget okay.
 
Crop tops
Jeg havde, sidste år, meget svært ved at indfinde mig med tanken om at "mavetrøjen" pludselig var in igen. Efter at jeg har vænnet mig til at folk går med det, så begynder jeg nu at synes at det kan se meget fedt ud. Måske kan det have noget at gøre med, at min mave langsomt bliver mindre, og pænere, og at det derfor er mere okay at gå i sådan en, engang ude i fremtiden.
 
Kokos
Da jeg var barn hadede jeg kokos. Bare jeg hørte ordet bounty var jeg ved at få opkast-reflekser. Nu ELSKER jeg det, og synes at kokosolie, kokosflager og kokosmælk er uundværligt i min madlavning.
 
Leverpostej
Jeg ved egentlig ikke hvorfor jeg ikke kunne lide leverpostej, men det er da guds gave til menneskeheden. For sevan, hvor er det lækkert.
 
At smage på nye ting
Jeg har, i hele min barndom, været en kræsenpind. Ikke om jeg skulle smage noget nyt, og da slet ikke hvis det involverede løg og sovs. Idag synes jeg det er fedt at smage på ting jeg ikke har smagt før, (hvis det da i det midste dufter godt).
 
Hunde
Jeg har faktisk altid synes at hunde var for jumpy, og hyperaktive, og faktisk også utilregnelige. Jeg er dog begyndt at synes at de kan være mega søde, selvom jeg nok, i hjertet, altid vil være kattemenneske.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar