onsdag den 2. april 2014

Progress



Som sagt, så har jeg været inde i en stilstandsperiode, og det var jeg jo ret træt af. Det er pisse demotiverende, at føle at man knokler røven ud af bukserne, og så sker der ikke en skid. Det er så småt begyndt at vende. Jeg har downloadet appen myfitnesspal, og den gør at jeg har fået et meget større indblik i hvor mange kalorier jeg indtager. Jeg har brugt den i en uge, og jeg har faktisk tabt mig ½ kilo på den uge. Så det med at tælle kalorier, det virker. Og det giver faktsik en et super godt indblik i det mad man spiser. Der er en hel masse ting som man tror er super sunde, men som faktisk har et højt kalorieindhold. Kiwi er en frugt som jeg troede var meget sund (og ja det er den da også, men den indeholder altså mange flere kalorier end man regner med). Udover det, så er jeg inde i en god træningsperiode for tiden. Jeg er begyndt at løbe en længere rute, og det er ikke ligeså belastende for mig at løbe længere. Jeg har tidligere hadet at løbe, men jeg kan mærke, at "it grows on me".. Måske fordi der er dejligt vejr, og at der er en masse fine ting at kigge på, jeg ved det ikke. Men dejligt er det. Og jeg er begyndt at bruge nogle flere (og andre) maskiner i fitness, og hold nu kæft, hvor har jeg ond en masse steder, som jeg ikke vidste eksisterede. Holy crap. Det er primært i maven og i ballerne. Det gør ondt at vende sig om i sengen om aftenen. No pain no gain, I guess. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar