onsdag den 2. april 2014

Nedtælling - 15 dage til Amsterdam

Jeg skal ud og rejse to gange her i foråret. Den ene af gangene er en tur til Alicante i Spanien, som jeg har skrevet om HER, den anden gang (som faktisk er den første af rejserne) er en tur til Amsterdam, hvor min dejlige veninde Sabina bor. Jeg tager afsted den 17 april, og jeg kommer hjem igen den 22 april. Altså kommer jeg til at få 5 skønne dage i Amsterdam hen over påsken. Jeg glæder mig så meget til at se Sabina igen. Hun er den veninde jeg har haft i længest tid, og jeg savner hende meget. I det sidste lange stykke tid har vi kun set hinanden et par gange om året, hvoraf en af gangene er i julen.
Så det er efterhånden lang tid siden vi så hinanden sidst, og jeg glæder mig så meget til at se min Sabitch igen. Hun spurgte mig om der var noget bestemt jeg ville se, og det var der ikke. Hendes respons til det var at "vi skal helt klart ind på sexmuseum og red light district, det er lige noget for dig".. Jamen okay, sex it is.
 
Er der nogle der har nogle gode idéer til steder som man SKAL se når man er i Amsterdam? :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar