tirsdag den 15. april 2014

Et lille tip - Kettlebell

Se lige hvad jeg fandt i min lokale netto. En Kettlebell (dog ikke i sin normale form, men konceptet er det samme). Den kostede kun 20 kr - så jeg kunne ikke dy mig.
Jeg må indrømme at jeg ikke er synderlig stor fan af at træne hjemme. Mest af alt pga. pladsmangel, og også at jeg faktisk bliver motiveret af at være i et fitnesscenter. Når jeg er derhjemme, er der jo 1000 andre ting der skal ordnes. Jeg kan sagtens motivere mig selv til at tage en ordentlig løbetur når jeg er derhjemme, men alt det andet, det er jeg sgu ikke god til at gå igang med. Men jeg har en idé om, at nu hvor vejret bliver lækkert, så vil jeg udnytte vores lille have, og det græsareal som er lige udenfor lejligheden. Jeg har både anskaffet mig et sjippetov, en måtte, og nu også en kettlebell. Så sol og varme kom an - så skulle det gerne blive til nogle skønne og hårde timer udenfor.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar