torsdag den 13. marts 2014

Wanna see my package? ;)




Uhuhuh, så modtog jeg endelig (jojo - det er kun 2 dage siden jeg bestilte den, men alligevel) min pakke fra energilageret.dk, med mine lækre QUESTBARS. Jeg siger jer virkelig, at hvis I endnu ikke har smagt dem, så bestil nogle omgående. De smager fantastisk. Jeg er very very happy. Jeg har valgt smagen Cookies & Cream og Double Chocolate Chunk. Næste gang jeg bestiller, så vil jeg helt klar prøve Chocolate Chip Cookie Dough.

Hvilken QUESTBAR er jeres yndlings? :)

2 kommentarer:

  1. altid så dejligt at modtage pakker!
    - Elsker forskellige bar, de smager simpelthen alt alt for godt!
    jeg er selv helt vild med nutrilett - carmel bar. - Jeg kan spise den som slik!

    Knus
    http://every-part.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er også super god. Jeg synes også at NUPO's mint chokolate er super lækker. ;)
      Men du burde virkelig prøve questbars - de slår de andre med længder! YUM!!!

      Slet