tirsdag den 18. marts 2014

Ting, som jeg både hader og elsker

At jeg er curvey - Jeg elsker timeglasfiguren, men jeg har det svært med at vide at jeg ALDRIG vil være i stand til at få thigh-gap, ligegyldig hvor vild en spiseforstyrrelse jeg får startet. Damn.
 
Mine ar - elsker dem fordi de er blevet en del af mig og min historie, hader dem fordi jeg ville ønske at jeg aldrig havde lavet dem.
 
Kærlighed - Ja det siger vel sig selv..
 
Tanken om at skulle have børn en dag - Ja, en mini me ville da være for sej, men hvad så med mig?
 
Mine arme - Ja man kan jo nærmest ikke leve uden dem, men FOR SATAN hvor er de irriterende når man skal sove. Man ved jo ikke hvad man skal gøre af dem!
 
At være lav - HADER at jeg ikke har lange ben, men er ret tilfreds med at kunne gå i høje sko uden at blive 2 meter.
 
Kartofler - elsker smagen, hader stivelsen.
 
Danmark - Hader klimaet, elsker velfærdssamfund.
 
At træne - Jeg elsker at se resultater, og jeg elsker følelsen bagefter, men følelsen af at man skal dø, i den halvanden til 2 timer hvor træningen står på, den er jeg sgu ikke fan af.
 
At være på stranden - Jeg elsker at sole mig og at bade, men jeg hader størknet salt på huden, og jeg HADER at man har sand OVERALT efter sådan en tur.
 
Neglelak - Jeg er vildt dårlig til at lægge det på mig selv, og jeg hader at det skaller af, men det er jo bare så fiiiiint.
 
Make up - Jeg elsker at man kan ændre sit udseende så let som ingenting ved hjælp af det, men jeg hader at bruge SÅ meget tid både på at lægge og fjerne det, hver dag!
 
At gå i bad - Der er intet bedre end følelsen af at stå under den varme bruser i 100 år, men hold nu kæft hvor er der meget arbejde i det. Make up skal fjernes, benene skal barberes, shampoo, balsam, hårkur, showergel.. Skrabe vand af vægge og gulv, tørre sig, redde hår, i med hårolie, føntørre hår, creme kroppen ind, tage tøj på.. For fanden.. Det er jo nærmest et heldagsprojekt.
 
At spise hummer - Det er jo noget at det bedste i hele verden, men jeg HADER at røve' dem og jeg hader at have fedtede fingrer.
 
At gå i biografen - Elsker stemningen, har lyst til AT SLÅ TEENAGERE IHJEL under filmen. Kan det VIRKELIG være så svært at holde kæft. Og at lade vær med at bruge sæde ved siden af mig, som fodskammel. Nej - jeg gider ikke at side 20 cm fra dine sure tær, fat det.

Har I nogle ting som I både hader og elsker? Eller er det bare mig som er mærkelig? ;)

1 kommentar:

  1. Ej hvor sjovt, jeg er også lav, og jeg vil heller aldrig kunne få thigh-gap og jeg hader det!
    Men selvfølgelig er det også nogle gange dejligt at være lille, for så føler man virkelig drengene kan passe på en, også ligner man heller ikke et tårn i høje sko, men hvor er det dog bare forfærdeligt nogle gange!!!
    Rigtig godt indlæg.
    knus
    http://every-part.blogspot.dk/

    SvarSlet