lørdag den 22. marts 2014

Things you (maybe) didn't know about me


Mine forældre kalder mig tusse, tussen og/eller tussetøs. || Jeg fører ofte lange samtaler med min kat, som altid svarer mig. || Jeg elsker øl. || Jeg sang da jeg var yngre, og har faktisk engang sunget foran hele min folkeskole og været med i 2 musicals - nu ejer jeg ikke en tone i livet. || Jeg synes at krokodilleunger er mega nuttede. || Jeg har meget få nære venner. || Jeg er ikke ret meget i mine følelsers vold, jeg er mere rationel end emotionel. || Jeg har meget små tænder. || Jeg overvejer stærkt at købe en andelslejlighed i indre København. || Mine bedste veninder, er meget forskellige fra mig, og jeg elsker det. || Jeg elsker at være spontan. || Jeg er kommunal ansat. || Jeg bander meget. || Jeg siger sjældent undskyld. || Jeg har haft 2 piercinger i ansigtet. || Jeg har et skoldkoppear over mit højre øje. || Jeg regner med at få tatovering nr 3 i april måned. || Jeg snoozer 4 gange hver morgen. || Jeg er meget utålmodig. || Jeg græder sjældent, og næsten ALDRIG foran andre mennesker. || Jeg synes at uselvstændighed er en utrolig utiltrækkende kvalitet. || Jeg har brug for at kunne klare mig selv, i alle situationer. || Jeg smider altid affald i køkkenvasken når jeg laver mad, når jeg er færdig med at lave mad, så smider jeg det i skraldespanden. || Jeg kan ikke lide at drikke mælk, jeg synes ikke det smager godt. || Jeg laver mad på øjemål og sjældent præcis efter en opskrift. || Jeg har først for nyligt lært at spise remoulade. || Jeg savner ikke at bo i Skagen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar