onsdag den 12. marts 2014

Progress in numbers

Så synes jeg ligesom at det var ved at være tid til endnu en statusopdatering på min livstilsændring. Jeg er nu 51 dage inde i den, og det går stadigvæk super godt. Jeg er meget inspireret til at lave en masse lækker og sund mad, og lige pt. bager jeg lækre kager hele tiden. Det er så fedt at få den søde tand tilfredsstillet, uden at æde sig kvalmende mæt i junk og sukker. 
Mht. træning så har jeg haft en "off-uge" hvor jeg har haft virkelig ondt i halsen og haft en masse slim, som gjorde at jeg havde rigtig svært ved at trække vejret ordentligt, og det gjorde det EKSTREMT hårdt at træne - især cardio. Men heldigvis er det på hæld, og jeg har presset mig selv idag, og haft en super fed dag i centeret. Jeg kom egentlig også i tanke om, at jeg endnu ikke havde delt mine resultater (i tal) med jer. Så her kommer de:

Vægt: - 5 kg
Overarm: - 3 cm
Bryst: - 16 cm
Talje: - 10 cm
Hofte: - 13 cm
Numse: - 13,5 cm
Lår: - 9 cm
Læg: - 3 cm

Selvom det jo ikke går pisse hurtigt med kiloene, så synes jeg det er SINDSSYGT at jeg har tabt så mange cm. Alt i alt 67,5 cm fordelt på min krop. Det synes jeg virkelig er crazy. Og jeg bliver ufortrødent ved. Jeg var ligesom bare nået til et punkt hvor jeg ikke synes jeg så godt ud, når jeg så mig i spejlet, så det skulle der gøres noget ved. MEN... Nu skal jeg ligesom til at ud og købe nye BH'er. Jeg har jo nærmest ingen bryster længere.. Og det er ellers mit varemærke (hæ).. Men så må man jo bare købe sig nogle nye, hvis de forsvinder helt.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar