lørdag den 1. marts 2014

New babies - Nike Free Bionic

Hey hey hey! Jeg er ovenud lykkelig for mit nye køb: Nike Free Bionic! Jeg har i LANG tid sukket efter et par fine nike free sko, men jeg har simpelthen ikke taget mig sammen til at købe et par, dels pga nærighed, dels pga ubeslutsomhed omkring hvilke det skulle være. Idag var jeg så et lille smut på strøget, hvor Sportsman holder ophørsudsalg. Jeg var selvfølgelige inde og lure.. Jeg går jo som regel bersærk når jeg ser gule skilte og procenter.. Jeg faldt over disse smukke smukke sko (og det var btw det sidste der var tilbage i min størrelse, ment to be much??). Da der var ophørsudsalg kom jeg kun af med (hold nu fast), 400 KR!!! For fanden da. Jeg glæder mig så meget til at rocke dem nede i Fresh. Det er lidt vildt, at jeg bliver så motiveret af nye ting. Og en anelse skræmmende. Men hva faeeeen....

Jeg har selvfølgelig købt andet end skønhederne ovenover i dag. Bland andet endnu et par sorte jeans. Overraskelsen dér er, at jeg har tabt mig en hel buksestørrelse. Fuck hvor føles det altså bare godt, at tage et par bukser på, som man synes ser alt for små ud, og så passer de bare, som om de er syet til en! Folk omkring mig er også så småt begyndt at ligge mærke til at der sker ting og sager. Det er SÅ skønt. :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar