lørdag den 15. marts 2014

Glad i låget og sprudlende af motivation

Jamen jeg kan SLET ikke få armene ned. Den kære Anne Haumann og jeg, har booket flybilletter til Alicante i Spanien - vi skal afsted den 16 maj, og jeg kan overhovedet ikke vente. Sidst jeg har været et varmt sted, var i december 2011 - så det er sgu lang tid siden. Jeg craver sol og sommer, bare ben, solbrun hud, og alt hvad der hører med. Jeg er allerede, så småt, gået i gang med at pakke (inde i mit hovede), og jeg kan godt sige jer at det bliver fedt. PIGETUUUUR!! Annes far, har købt en lækker nybygget lejlighed i Alicante, så det eneste vi skulle betale for, her og nu, var flybilletterne. Ikke noget med at bruge en formue på middelmådigt hotel - nej nej, vi rejser sgu med stil. Det kunne jeg satgens vænne mig til. Det er faktisk lidt farligt.
Og ferie er også en motivationsfaktor for mig - for jeg vil gerne kunne have bikini på til maj, uden at have det dårligt med det. Så det er bare med at klø på med det træning, så der kan ses resultater til maj. Jeg glæder mig helt vildt. Jeg overvejer at booke en tid til at få lavet eyelash-extensions igen, sådan at jeg kan se fin ud, uden en masse make-up. Jeg har jo en masse intentioner om at bruge meget af ferie i vandet - og så er det sgu træls at man ligner lort hele tiden. Så på med vipper, på med spraytan, og så er jeg sgu ready to go.
Jeg har lige to måneder til at blive toptrimmet ;) - Ej, det bliver jeg nok ikke, men der kan nå at ske en del på 2 måneder, hvis jeg bare arbejder på det. Og det gør jeg. Nu starter mission "find den perfekte bikini" bare. Det kunne desuden også være fedt, hvis der er nogle der har nogle links til nogle webshops, hvor man kan købe sådan noget gejl. Jeg tror den skal være sort, hvid eller neon. Can't really deside. Og min bryster krymper jo.. Så det er faktisk lidt en nødvendighed med nyt badetøj. Jeg kan jo for sevans ikke passe det gamle længere.  
SE lige hvor smukt der er!!
Er der nogle der har været i Alicante før? Det kunne være fantastisk med nogle gode tips om lækre spisesteder, butikker, seværdigheder osv. :)

4 kommentarer:

  1. Ej hvor fedt! Jeg har heller ikke været afsted siden sommeren 2011, så glæder mig enormt meget til sommer hvor jeg også skal sydpå.. <3

    www.simonie.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh - så skal du da bare afsted! :) Afbestillingsrejser fra apollo kan stærkt anbefales ;)

      Slet
  2. Ej hvor lækkert, det skal du glæde dig til, har hellere ikke været afsted i flere år, har kun rejst 1 gang i hele mit liv, øv! :( Altså uden for Danmark!

    Knus
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hold da op. :o UD og vær kulturel. Det er jo fantastisk at komme væk fra Danmark ind imellem, især til steder som er varmere end Danmark. :)
      Egypten kan anbefales!

      Slet