fredag den 21. marts 2014

Delmål - minus 10 kg inden den 15 maj

Uha uha.. Dette er et farligt indlæg. Fordi når jeg først har skrevet det ned, så bliver jeg nødt til at få det til at blive en realitet, fordi ellers bliver jeg bare sindssygt skuffet over at jeg ikke har været i stand til at nå mit mål - især nu hvor jeg har ladet andre mennesker kende målet. Men here it goes:
Mit delmål er at have smidt 10 kg (siden day 1) inden den 15 maj. Dvs. at jeg altså har lige under 2 måneder til at få det til at blive realitet.
 
Det bliver en udfordring, især fordi at jeg skal til Amsterdam i påsken, og der vil jeg faktisk godt kunne tillade mig at drikke alkohol, og ikke at være så pernittengryn mht. kost. Desuden har jeg ikke rigtig mulighed for at træne imens jeg er der, udover ved at løbe nogle ture - hvilket jeg helt klart har tænkt mig, men min styrketræning er sgu vigtig, og den give resultater.
 
Jeg mangler 4,5 kg for at nå målet, og jeg ved at det er muligt, men det kræver altså noget selvdiciplin fra min side af, og jeg HADER virkelig når jeg ikke når det jeg har sat mig for. Jeg har ekstremt høje forventninger til mig selv, sådan helt generelt, og derfor passer jeg ofte på med at sætte mål for mig selv, fordi jeg ved hvordan jeg bliver, hvis jeg ikke formår at opnå dem.
 
MEN.. Jeg har under alle omstændigheder sat målet.. Og en af grundene til dét er, at jeg skal på ferie den 16 maj, og jeg vil SÅ gerne kunne have bikini på, uden konstant at tænke over, om jeg ser tyk ud, eller om andre folk synes jeg er tyk. Desuden ville det være fedt at være i stand til at tag nogle fine feriebilleder, som jeg ikke tænker "ad" over, når jeg ser dem.
 
Jeg er spændt, og jeg har tænkt mig at give den gas for at nå mit mål til den 15 maj (og gerne lidt før) - kryds fingrer for mig!
 
Billede fra cardiotræning igår, 10 km cykling på 20 minutter, 3,5 km løb på 15 minutter, 2,5 km powerwalk på 20 minutter, samt 10 minutters step-maskine. :)

1 kommentar:

  1. Gid jeg havde den vilje som du har, jeg er ekstremt dårlig til det, og har faktisk gået i snart en måned
    uden at træne noget som helst, og det tyder jo ikke godt, når man bruger 800 kroner på fitness! Det
    så træs men kan simpelthen ikke komme igang! :(

    Knus
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet