onsdag den 12. februar 2014

Semi new-in

Jeg har, i laaaaaaaang tid, gået med tanken om at anskaffe mig et ur. Jeg har aldrig før gået med ur, men det seneste halve års tid har jeg været forelsket i tanken om at få et. Dog har mine krav været at det skulle være maskulint, sort, stilrent og råt. Jeg er ikke til det der tuttenutte-pis med en masse sten i. Det er dog en anelse svært at opfylde mine krav, nu hvor jeg jo faktisk er ret nærig. Min nærighed udspinger nok af at jeg ikke var klar over, om jeg ville kunne vænne mig til at gå med ur, in the first place. Men Jeg besluttede mig for at nu skulle det være. Jeg faldt tilfældigvis over dette lækre pilgrim ur (til 50%) ude på fisketorvet, og jeg MÅTTE eje det. For den nette sum af 350 kr, blev det mit. What do you guys think? :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar