søndag den 9. februar 2014

My weekend







Jeg har faktisk haft en ret produktiv weekend. Jeg har, i 21 dage nu, holdt mig fra sukker (med undtagelse af frugtsukker) og stivelse (kartofler, mel, pasta, ris, osv osv), og det er gået rigtig fint. Her i weekenden har jeg taget mig sammen til at prøve nogle opskrifter på nogle lækkerier, som hverken indeholder sukker eller stivelse. jeg har bagt men en chokoladekage, nogle bananmuffins og en sund pizza, hvor bunden var lavet af blomkål, rød peber, æg, mandelmel, og HUSK frøskaller. Det blev super godt, og jeg har hele weekenden været meget mæt og glad. Desuden har jeg trænet både lørdag og søndag, og jeg siger jer at jeg er øm! But rather sore than sorry. I fredags var jeg til nytårskur med arbejdet, og på trods af lækre sager (som flødekartofler og islagkage), så holdt jeg mig til de ting som er gode for min krop. Det er SÅ tilfredsstillende at kunne sige nej tak, selvom man synes det smager dejligt. Alt i alt en skøn weekend. Hvordan har jeres weekend været? :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar