mandag den 3. februar 2014

My Jeffrey Campbell shoes







Jeg elsker sko. Ligesom mange andre kvinder. Der må jeg sgu indrømme at jeg falder ind under flertallet og er en anelse kliché. Men det gør ikke noget. For jeg elsker mine sko. Og har efterhånden mange flere end jeg har plads til. 
Nå men. Som så mange andre, så er jeg faldet fuldstændigt pladask for Jeffrey Campbell's sko. De er smukke, feminine, rå og super skønne at have på. Jeg har indtil videre erhvervet mig 4 par. Og jeg har allerede par nr 5 i kikkerten. 

Er der nogle af jer som har samme besættelse af Jeffrey Campbell sko?

3 kommentarer:

  1. De loafers er f****** fede !
    Jeg har desværre ikke råd til at købe så dyre sko, men iiiih hvor ville jeg gerne have et par !

    Knus Maria
    //notanordinarymind.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg elsker dem også. Men jeg har været ret heldig i mine køb.
      Lita med spikes har været en gave, Lita med sølv cap har jeg givet 350 for på members.com, loafers måtte jeg slippe 200 kr for pga ophørsudsalg i dope og lita suede måtte jeg slippe 400 for også pga ophørsudsalg. Så jeg har sparet VILDT mange penge. Lita ligger jo normalt på imellem 1300-1600 kr, og loafers mener jeg var sat ned fra 800-900 kr. ;)

      Slet
  2. Hold da helt op.. jeg bliver jo helt misundelig! SÅÅÅ smukke! - Tænkte på om vi skulle følges?
    Jeg har forresten en giveaway på min blog http://camilla-soerensen.blogspot.dk/2014/02/giveaway.html

    Kiss <3
    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet