mandag den 10. februar 2014

Lady-crush #2: Irina Babenko







Okay, indrømmet. Jeg har en svaghed for mørkhårede kvinder med kurver, stil og attitude. Jeg synes at Irina Babenko er SÅ smuk. Og så synes jeg hun er en af dem som har klaret sig igennem "reality-verdenen" med klasse og hovedet holdt højt, og alene af den grund skal hun have respekt. Jeg har igennem lang tid fulgt hendes blog, og hun er (udover smuk) faktisk også super skarp og har nogle seriøse og betydningsfulde budskaber bag hendes skriveri. Anyhow. Jeg har et seriøst Lady-crush. 

2 kommentarer:

  1. SHiT hvor er hun sindsygt smuk!!!!!!!!!!
    & så er sort hår, efter min mening, bare noget af det flotteste!

    eslublog.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja hun er SÅ flot. Ville ønske at jeg havde det hår. ;)

      Slet