onsdag den 19. februar 2014

En måned uden stivelse og sukker

Nu er der gået en måned hvor jeg har trænet 4-5 gange om ugen, og holdt mig væk fra stivelse og sukker. Det går rigtig fint, selvom jeg må indrømme at jeg sagtens kunne spise en ordentlig bakke pommes med mayo. Men jeg gør det ikke. Jeg er standhaftig. Og det er kun når mit blodsukker er lavt at jeg får de cravings. Det ved jeg nu, og så er det bare at snuppe noget andet, som får blodsukkeret op igen. Jeg kan jo godt selv se og mærke at der sker ændring med min krop. Men i dag var der en, som ikke vidste at jeg var igang med "kur"/livsstilsændring der spurgte om jeg ikke havde tabt mig. Det er sgu lidt en sejer at andre kan se at der sker noget.
Indtil videre har jeg kun tabt mig 2,3 kg. Men til gengæld sker der en hel masse cm-mæssigt. Indtil videre har jeg tabt mig 13 cm om brystet (!!!!), 10 om numsen og 8 i taljen. Så der sker jo som sagt en del. Men jeg håber sgu ikke at hele pat-værket ryger.. Det ville være sørgeligt. Jeg ville ønske at det gik hurtigere mht. ben og arme. Jeg synes virkelig at jeg kæmper en kamp for at der skal ske noget der, men det går bare langsommere end de andre steder. Jeg taber mig, og det går fremad, men jeg er jo et utålmodigt menneske. 






2 kommentarer:

  1. Fedt Anne :) Jeg kan sagtens, ud fra dine billeder se, at du har tabt dig, selvom det "kun" er 2,3 kg, men hold da op alle de cm der flytter sig. Muskler vejer mere end fedt. Godt gået Anne, du er sgu sej og så ser du som altid, super fantastisk smuk ud. Knus og kys <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de søde ord svigermuts. <3

      Slet