fredag den 14. februar 2014

Early as fuck - Jeg ville ønske at jeg var A-menneske

Jeg har i den sidste måned gjort meget ud af kost og træning, og jeg kan virkelig mærke på min krop at der sker noget. Jeg kan ikke selv se det, men målebåndet siger at der sker noget, så det er dejligt. Anyhow, jeg træner 5 gange om ugen ca., men i onsdags havde jeg ikke tid til at træne efter arbejde, så jeg besluttede mig for at gøre det før arbejde i stedet for. Det skal lige siges at jeg er MEGA B-menneske, og jeg sover gerne til klokken er langt over 12, når jeg har muligheden. MEN.. Jeg formåede faktisk at stå op kl halv 6, onsdag morgen, for at tage op at træne. SE lige uret på billedet. Ti minutter over fucking 6. Hallo. Jeg følte mig faktisk ret sej på pågældende tidspunkt, så det skulle da lige foreviges på Instagram. Ingen make-up og super morgengrim, men who cares?! Jeg gjorde det sgu. Desuden har jeg udvidet min trænings-garderobe en del, og det gør faktisk meget ved motivationen. Jeg gad faktisk godt at jeg var A-menneske, og kunne træne om morgnen hver dag, men det tror jeg sgu ikke kommer til at ske. Men jeg tror helt klart jeg gør det dage hvor jeg har brug for at lave noget andet efter arbejde. 

Hvornår på dagen kan I bedst lide at træne?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar