onsdag den 29. januar 2014

Som et "plaster på såret"

Som skrevet i mit forrige indlæg, så har jeg fået mig en tatovering mere. En jeg har haft i tankerne i flere år, og en som har stor betydning for mig. Jeg har, som mange af jer ved, været cutter i mine tidlige teenageår (læs min historie her), og jeg har haft store tanker om at få laseret ar osv. Jeg nåede dog frem til at det ville jeg ikke. De minder mig om hvordan jeg var, hvordan jeg havde det, hvad jeg skal passe på, hvor langt jeg er kommet og hvordan jeg skal behandle mig selv. Så jeg har valgt at få et plaster på såret i stedet for.
 
 
"My scars remind me that the past is real". Det gør de i den grad. Det er lyrics fra sangen "Scars" med Papa Roach. Jeg har altid elsket den sang, og jeg føler at jeg kan relatere fuldstændigt til teksten. Så de ord blev mit plaster på såret.

2 kommentarer:

  1. Hvor er den fed !
    Og også et godt citat <3

    Knus Maria
    //notanordinarymind.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak Maria, jeg er også vildt glad for det. :)
      Dejligt at andre også kan lide den :) <3

      Slet