tirsdag den 28. januar 2014

Long time no see

Hold nu op hvor er der sket meget siden jeg sidst skrev her på bloggen.
Jeg tror jeg mistede motivationen for at blogge i et stykke tid, men nu er den så småt begyndt at komme igen. Jeg har haft et hoved fyldt med alt for mange ting. Normalt ville jeg netop derfor have brug for at blogge, men denne gang har jeg ikke haft overskud. Jeg har også været rigtig træt af at kigge på min blog, men nu har jeg foretaget nogle justeringer, så nu kan jeg bedre holde det ud. Men under alle omstændigheder så er jeg glad for at være tilbage, og jeg bestræber mig på at blogge så ofte som muligt.
 
En hurtig liste over nogle af de ting der er sket siden sidst:
- Jeg er fyldt 23 år.
- Jeg er blevet tatoveret igen.
- Jeg er blevet klippet.
- Jeg har været i Nordjylland.
- Der har været jul.
- Og nytår.
- Jeg har grædt.
- Jeg har grint.
- Jeg har købt sko. Mange.
 
.. Listen var meget længere da jeg lå og tænkte over det i går aftes. Men nu har jeg selvfølgelig glemt det meste. Det er sgu også lige meget. Pointen er at jeg er tilbage!

 
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar