lørdag den 19. oktober 2013

20 ting du (måske) ikke vidste om mig


 
Jeg er uddannet kontorassistent // Jeg elsker at læse bøger. Tit vil jeg hellere læse en god bog end at se film // Jeg hader racisme, som i HADER // Jeg er ikke synderlig imponeret af sushi // Jeg er kattemenneske // Jeg synes virkelig ikke at farven rød er pæn, medmindre det er som læbestift, eller at det er en bordeaux nuance // Jeg elsker at shoppe tøj, men jeg er nærrig når det gælder om hvor meget jeg vil betale for diverse ting // Jeg er naturligt lyshåret // Jeg bryder mig ikke om pynteting, hvor det eneste formål med tingen er at pynte // Jeg elsker til gengæld stearinlys og fotografier // Jeg er for EU // Jeg bryder mig ikke om mennesker der ikke har gennemslagskraft // Jeg er virkelig dårlig til at holde liv i planter, selvom jeg elsker dem // Jeg kan ikke lide koldskål // Jeg hader vinter // Jeg er mere til øl end cider // Jeg drømmer på ingenmåde om et prinsessebryllup // Jeg synes at det er fedt at gå i skole, og at lære, det kan jeg til tider godt savne // Jeg tror aldrig nogensinde at jeg kunne finde på at flytte tilbage til Skagen // Jeg hader at pakke, og jeg er ekstremt dårlig til det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar