tirsdag den 10. september 2013

Oh babe, you make my heart quake

Jeg er en person som hører meget forskelligt musik. Jeg er dog mest til rock og det der er hårdere, men lige for tiden, så har jeg et flip med Mads Langers sang Heartquake. Jeg har den på hjernen HELE tiden. Den rammer et eller andet i mig, og jeg ved faktisk ikke helt hvorfor. Men, hvis I ikke har hørt den endnu, så synes jeg bestemt at I skal gøre det. :)
 
You kicking down my doors
You hit me like a truck
And I'm ab, ab, absolutely lost
Can you feel my ground shake
Can you feel my heartquake
And we've oh, oh, only just begun
Oh baby, you make my heart quake
Oh baby, you make my heart quake
 
OG glem nu ikke min fine giveaway. Det er super nemt at deltage, så hvorfor lade vær'? :)

4 kommentarer:

  1. rigtig god blog du har!

    - skal vi følges?

    // http://mixedbows.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for det. :)
      Ja gerne. Jeg følger dig nu.

      Slet
  2. Den sang har jeg godt nok også hørt meget. Er helt vild med den! :)

    har slet ikke set din giveaway, men skal klart lige klikke videre på din blog :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er også helt fantastisk. :)

      Du må meget gerne deltage! Jo flere, jo bredre. :)

      Slet