mandag den 23. september 2013

New in - Lots of suitcases

Jeg er virkelig dårlig til det der med at pakke passende mængder når jeg skal afsted, for jeg tænker altid "hvad nu hvis vi skal være fine, hvad hvis jeg føler mig fed i den, hvad nu hvis jeg får brug for de sko osv. osv..".Der skal derfor en kuffert af en vis kaliber til at tilfredsstille mine behov. Og jeg har på et år formået at smadre 2 (!!!!) rullekufferter. Altså har jeg proppet dem så meget med dødsvægt at hjulene er faldet af. Jeg var derfor i KÆMPE kuffertmangel. I sidste uge var jeg så en tur i kvickly efter noget frokost, og så er der tilfældigvis mange mange mange kufferter til INGEN penge, fordi der skulle ryddes op på lager. Jeg fik derfor købt mig nogle, som helt klart virker til at kunne klare mine dårlige pakkeevner.


 
Der er 4 hjul på alle sammen, som gør at de er super nemme at køre med, uden at man får et kæmpe vred i ryggen, i forsøget på at flytte 40 kg's overvægt. Jeg valgte at købe dem i sort, selvom at man også kunne få dem i sølv og i lilla. Nu skal jeg bare ud og have købt mig noget farverigt som jeg kan proppe på dem, så jeg kan kende dem i diverse lufthavne.
Jeg kom kun af med 550 kr for alle 3, er det lige et scoop eller hvad?!

2 kommentarer:

  1. Hold da op, det var godt nok billigt!
    Jeg har også altid problemer med at pakke - enten pakker jeg alt for meget eller så pakker jeg alt for lidt :P

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror at mange kvinder har det svært med at pakke. :p
      Det er også derfor jeg købte 3 kufferter, i stedet for bare at købe den store. Jeg må tvinge mig selv til at behærske mig.
      Desuden er den lille ret god, når jeg skal en enkelt weekend til Nordjylland, for den har den perkete størrelse til håndbagage, så jeg ikke behøver at betale i dyre domme for at få baggage med. Jeg håber at jeg bliver bedre. :p

      Slet