fredag den 27. september 2013

Gosh brow kit - I can't live without it


Jeg er lyshåret af natur, men jeg farver det mørkt, og det har jeg det helt fint med. Desværre er jeg ikke velsignet med naturlige mørke og kraftige øjenbryn. Mine øjenbryn er meget lyse, og ikke ret kraftige. Dog har de en okay form. Anyhow. Det er ikke ret pænt med lyse, næsten usynlige øjenbryn, når man er mørkhåret, så jeg har prøvet alverdens ting, eye-brow-pencils, almindelig øjenskygge, at få dem farvet. Nogle af tingene jeg har prøvet har fungeret fint, andre not so much. Men en dag i matas faldt jeg over denne, Gosh Brow Kit, og jeg er rent ud sagt forelsket. Der er 3 nuancer i kittet, samt en gel. Jeg bruger den mørkeste nuance da jeg har meget mørkt hår. Jeg påfører det med den tilhørende pensel, efter formen på mit eget øjenbryn. øjenbryns-"skyggen" ligger sig flot på brynet, og ser meget naturlig ud, i forhold til mange andre ting jeg før har anvendt. Jeg mener at den har kostet omkring en 130 kr, så det er slet slet slet ikke galt. Jeg har før overvejet kraftigt at få lavet permanent make-up, altså at få tatoveret mine øjenbryn. Det overvejede jeg fordi jeg synes at det var sådan en pain-in-the-ass at skulle tegne øjenbryn hver morgen, og det var ikke engang sikkert at resultatet blev godt, men nu føler jeg slet ikke længere at det er en byrde, at "få" øjenbryn. Det tager mig ikke andet end et par minutter, og jeg synes at det fungerer upåklageligt.
Har I prøvet Gosh Brow Kit?

2 kommentarer:

  1. Jeg har faktisk aldrig prøvet den, men jeg har flere gange kigget på den og overvejet at købe den. Men fedt at læse at den fungerer super godt, så den er jeg næsten nød til at prøve :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Du vil blive SÅ glad for den. Jeg synes ihvertfald at det er blevet 1000 gange nemmere at gøre mig klar om morgnen.
      Kan klart anbefale den! :)

      Slet