onsdag den 18. september 2013

Elvital Extraordinary Oil


Jeg er ikke en person som går pisse meget op i diverse produkter, jeg prøver mig lidt frem, især hvis der er et eller andet godt tilbud på noget. Det var også sådan jeg fandt denne.
Mine spidser er en aaaaanelse (pisse meget!) slidte, både fordi jeg ikke er blevet klippet i snart 2 år, men også fordi jeg har lavet ombre hår, altså har jeg lysnet mine spidser. Det er hårdt for håret, så jeg havde brug for noget der kunne gøre at det så mindre livløst ud. Og det synes jeg faktisk at jeg har formået.
Olien smører jeg ind i håret efter jeg har været i bad, altså er min hår "håndklæde-tørt" når jeg putter olien i. Jeg putter rigeligt i. Så føntørrer jeg det enten, ellers lader jeg det lufttørre. Olien giver håret en flot glans, uden at det ser fedtet ud. OG det dufter herre godt. Og så synes jeg det er positivt at man kan få den både til farvet- og ufarvet hår. Jeg fandt den til 59 kr i netto, og jeg ved at føtex har den på tilbud til 60 kr i denne uge. Jeg kan helt klar anbefale den! It does the trick. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar