mandag den 9. september 2013

Bloggens første giveaway - taske-must-haves!

Nu synes jeg, at bloggen trænger til noget munterhed. Noget glæde og noget bekymringsfrit. Derfor har jeg valgt at lave min allerførste giveaway her på bloggen. Giveawayen er inspireret af min egen taske. Faktisk rettere af hvad der altid er i den - In your bag must-haves! Jeg har udvalgt 4 vigtige ting, som jeg synes burde høre hjemme i alle kvinders håndtasker.


1. Sorte hår-elastikker! Hvor mange gange har man ikke stået og manglet sådan et, i et kæmpe blæsevejr hvor man bliver blindet af ens egne vildfarne lokker? Jeg har ihvertfald mange gange. De er derfor fast inventar i min taske, og det burde de også være i jeres.

2. Læbepomade. Endnu et must, især nu hvor det begynder at blive efterår. Der er intet værre, end tørre sprukne læber, så derfor er det SÅ vigtigt, altid at have en læbepomade på sig. Og så er det jo kun godt, hvis den oven i købet smager dejligt. 

3. Etui til solbriller/briller. Jeg har simpelthen ridset SÅ mange par (billige, men alligevel) solbriller, fordi de bare er blevet smidt ned i tasker igen, efter brug. Derfor har jeg altid disse i min taske - uundværlige.

4. Indkøbsnet. Det er simpelthen SÅ trælst, når hanken på ens, lidt for fyldte, plastiskpose fra netto, giver efter og giver op. Derfor er det SÅ skønt at have sådan et med sig altid. Man er fri for at bruge penge på poser, man er god ved miljøet, og man er LIDT mere stilet, når man handler. Netto-posen er sgu lidt for Amar'-agtig, ikk?
Vil du gerne vinde giveaway'en?
Det eneste du skal gøre, er:
- Være fast læser på enten Bloglovin' eller/og Google-reader.
- Skrive en kommentar i kommentarfeltet med dit navn og din e-mail.
Jeg finder vinderen af giveawayen den 30/09-2013.
Held og lykke!
(PS. Det ville være super dejligt, hvis giveawayen blev delt, enten her i blogland eller via facebook, the more the marrier) 


17 kommentarer:

  1. Alberte Kirk-Thomsen
    albertekt@bbsyd.dk

    Deltager :)

    SvarSlet
  2. Hej Anne.
    Fedt indlæg :) Vil gerne vinde fordi jeg ikke har noget etui til mine solbriller, mine læbepomader er altid væk, mine sorte hår-elastikker er slappe og jo, jeg har godt nok et net, men der står Super Brugsen, og det er jo ikke særlig fedt, vel. Og ja......jeg bor godt nok på Amar' men jeg bruger altså mest Bilkaposer ;) men de er jo heller ikke særlig fede, så kunne også godt bruge et super stilet net. :) Og synes da lige du skal vide at jeg elsker at læse dine velskrevede blogindlæg. :)
    Mange knus fra Duffi. Mail: duffi5@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Hold nu op, hvor er det en nice ide!!
    Deltager helt sikkert og følger dig begge steder :))
    Navn: Camilla Kjær
    Email: thecolorfulreflection@gmail.com

    sisepuedee.blogspot.dk
    - Milla

    SvarSlet
  4. Skøøønt Anne!
    Det vil jeg da gerne vinde! ;)

    Email: Christinahkristensen@hotmail.com ;)

    SvarSlet
  5. Skal klart være med i denne lækre give-away! det ville besemt ikke gøre noget at eje de goodies! rigtig fed give-away! håber jeg vinder - må sidde med hestesko og firekløver til den slutter :-P

    Dina Melchior
    dinamelaniemelchior@gmail.com

    SvarSlet
  6. Hold da op en god ide Anne! vil helt sikkert være med, elsker at læse din blog :-)

    Line Koldsø Meincke
    line_meincke@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Håber jeg vinder ^^

    Lærke Dalby
    laerke.dalby@gmail.com

    SvarSlet
  8. Skøn giveaway! Super fine ting, jeg deltager og følger dig både på GFC og bloglovin :)
    kh Maria
    writemaria@live.dk

    SvarSlet
  9. Dejlige giveaway - er helt sikkert med :D
    Håber også du har lyst til at deltage i min giveaway på en lækker Tassimo maskine http://vinterfryd.dk/tassimo-giveaway/
    Malene // vinterfryd.dk

    SvarSlet
  10. Fin give-away!
    Anne-Sofie
    anne-sofie.e@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Woho<3

    Trine Vindheim - trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  12. jaaa!

    navn: Sille Skovfoged-Olsen
    email: silleskovfoged@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Læx giveaway!
    Nettet er virkelig fint <3

    Anna Hansen
    offentliganna@gmail.com

    SvarSlet
  14. god give away.
    Følger dig nu!

    delfinw@hotmail.com

    har selv en give away kørende om et gavekort til miinto på 200 kroner, hvis det skulle friste.
    http://every-part.blogspot.dk/2013/08/give-away.html

    Knus :)

    SvarSlet
  15. Jeg følger dig på bloglovin nu og har også liket med det lille hjerte :)
    Virkelig fed giveaway, som indholder en masse lækre ting!

    Knus Mia Ekholm
    missen.5@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Gerne, uundværlige ting som passer liiige i min taske :)

    lenejohst@gmail.com

    SvarSlet