torsdag den 8. august 2013

What the fuck are you on, dude?!

Folk er sgu mærkelige.
Jeg har, flere gange i denne uge, haft oplevelser hvor jeg har tænkt "what the fuck are you on dude?!", omkring mennesker som har talt eller skrevet til mig. Det startede i tirsdags, hvor jeg var ovre at vaske tøj. Der var varmt, så jeg havde en nederdel og en trøje på. Ikke udfordrende på nogen måde, bare helt almindeligt sommertøj. Da jeg skulle til at gå derfra er der en dame der begynder at tale til mig: "Undskyld jeg siger det, men det er pænt at du har nederdel på. Du har nemlig buttede ben, og det sagde min mor altid til mig, da jeg var ung, at 'man skal ikke vise sine ben hvis de er buttede', så det har jeg aldrig gjort. Men nu ser jeg dig gøre det, og det er faktisk rigtig pænt". WHAT THE FUCK ARE YOU ON DUDE?!.. Jeg vidste sgu ikke om jeg skulle give hende en flad eller sige tak. Det blev dog det sidste - Men må indrømme at det stadig kildrer lidt i mine håndflader.
Episode to hændte da jeg skulle hæve penge. Jeg var på vej hjem fra arbejde på cykel, så jeg cyklede helt op til hæveautomaten, sådan at jeg ikke behøvede at stå af, og låse cyklen, og alt muligt crap. Der stod en mand "i kø" bag mig. Da jeg havde hævet mine penge, skulle jeg ligesom væk igen, med cykel, så mand kunne komme til. Det resulterede åbenbart i, at jeg gik på tæer(dunno why), og manden sagde så til mig "Nej hvor ser du altså sød ud, når du sådan står på tær".. WHAT THE FUCK ARE YOU ON DUDE?! Det er sguda en mærkelig kommentar, eller er det bare mig?
Tredje episode var igår, hvor en eller anden, som følger mig på instagram kommenterer et af mine billeder "Lol Anne I need to talk to bam about the jackass movies and skateboarding but i have no way to get in touch of him du u have his Facebook or something". Jesus christ. Spasseren går åbenbart ud fra at jeg er venner med fucking Bam Margera, fordi jeg var til koncert med ham, og fik taget et billede sammen med ham. Sig det lige med mig; WHAT THE FUCK ARE YOU ON DUDE?! Nogle mennesker burde bare ikke befinde sig i det sociale rum, hverken i det virkelige liv eller på det dersens internet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar