mandag den 5. august 2013

Hverdag fandeme..

I torsdags sluttede min ferie. Efter at have været i Skagen i næsten 3 uger, så var det dels rart at komme hjem, og dels øv. Øv fordi der var en hverdag der ventede, og fordi at man aldrig rigtig ved hvor lang tid der går før man sin familie igen, når man tager hjem. Det var rart at komme hjem til sin egen seng igen. Og til sin kæreste og sin lille måsh (Ollie). Jeg har haft en skøn ferie, fyldt med alle de ting, som jeg ville have at den skulle være fyldt med. Træf, sol, strand, familie, grill, øl, vandmelon, grin, smil, og afslappelse. Den var helt igennem tiltrængt, og jeg føler mig ligesom ladt op igen.
Jeg sluttede min ferie på den fedeste måde, ever! Jeg var til Bam Margera's Fuckface Unstoppable i Pumpehuset i København. Det var vildt intimt og chill. Lang tid før koncerten startede, fes de alle sammen rundt iblandt "publikummet", og snakkede, drak øl, tog billeder og kyssede. Total fedt at få sig en sludder med den kære Hr. Bam. De var allesammen super nede på jorden. Selve koncerten var så fed. Jeg er ikke er person som er stille, og jeg gik da også rimelig meget amok denne gang. Stod forrest og rockede løs. Og jeg endte da også op med at danse på scenen sammen med bandet. Jojo. Der kommer en video af det på et tidspunkt. ;)
 
Her er der et par billeder af højdepunkterne.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar