fredag den 16. august 2013

Confessions of a cutter #2 - My scars remind me that the past is real

I mit sidste blogindlæg om min cuttertid, beskrev jeg hvordan jeg startede med at skære i mine håndled og arme, men så stoppede det, pga. den opmærksomhed det fik. Jeg begyndte i stedet, at skære steder hvor ingen kunne se det. Jeg har fået mange ar på min krop, som følge af det. Jeg har mange ar på mine lår, mit bryst, mine ribben, og heldigvis ikke nær så mange og voldsomme på armene.
 
Mange af sårene var meget dybe. Især sårene på mine lår var dybe, og arene er selv den dag idag meget meget tydelige. Jeg har før leget med tanken om at få dem laseret væk. Jeg har dog aldrig taget skridtet, mest af alt fordi at de minder mig om hvad jeg var og hvor langt jeg er nået. Som indlægstitlen indikerer - my scars remind me that the past is real.
Jeg har faktisk fået mange spørgsmål til dem igennem tiden, når jeg har været på stranden eller i svømmehal. Mange tror at det er voldsomme strækmærker. Det gør mig ikke så meget, for jeg har ikke lyst til at stå og forklare ukendt kvinde i bruseren i en svømmehal, at jeg engang har snittet mine lår åbne med barberblade..
 
Men. Under alle omstændigheder, så har jeg lyst til at dele med jer, hvordan jeg er kommet til at se ud, som følge af mine handlinger. Jeg håber ikke at I bliver stødte af billederne.
 








1 kommentar:

  1. HVOR ER DU BARE SEJ! OG SÅ IND I HELVEDES SMUK! VILLE DØ FOR DIN KROP, DU ER SÅ LÆKKER!!!! Du må have all held og lykke med hele din rejse og fremadrettet lykke!

    SvarSlet