mandag den 1. juli 2013

Vigtig viden, ligegyldig info?

Jeg hader vinter. Det eneste gode ved vinter er julen, og julen er noget af det først vinteren har at byde på, derefter er det bare lort på lort.
Jeg elsker festivaller, jeg er dog ikke fast festivalsgænger.
Jeg elsker musik.
Jeg er naturlig blond, men farver mit hår mørkebrunt.
Jeg har blå øjne.
Jeg har en "kernefamilie". Altså er mine forældre stadig gift.
Jeg er fra Skagen, men bor i København.
Jeg har få "rigtige" venner, men jeg vil gøre tæt på alt for dem jeg har.
Jeg er meget åben. Både på den gode og den dårlige måde.
Mange synes at jeg er pinlig.
Jeg er mest kattemenneske, tror jeg.
Min yndlingsblomst er liljer og syrener.
Jeg elsker at gå i skolen.
Jeg er snart udlært kontorassistent med speciale i offentlig administration.
Jeg er meget interesseret i samfundet.
Jeg er meget lidt dømmende på nogle punkter, og meget dømmende på andre.
Jeg er røvforvirret det meste af tiden.
Jeg er kontrolfreak.
Jeg bliver tit misforstået.
Jeg er ikke religiøs, men jeg tror på noget større end mennesket.
Jeg elsker at prøve nye ting.
Jeg elsker at rejse.
Jeg elsker at skrive, både så andre kan læse med, men også helt for mig selv.
Jeg er på en måde meget forfængelig, men på en anden slet ikke.
Jeg er meget frembrusende.
Der er mange som ikke bryder sig om mig.
Jeg drømmer ikke om et stort kirkebryllup, men jeg vil gerne giftes en dag.
Jeg elsker film som Star Wars, Ringenes Herre og Harry Potter.
Jeg kan godt lide at lave mad, og jeg synes selv at jeg er god til det.
Jeg elsker at læse bøger.
En af mine yndlingsserier er Ally Mcbeal. Jeg tror at jeg kan identificere mig med hende. 
Min yndlingsparfumes er D&G's The one, Gold. 
Jeg har haft piercinger, men jeg har taget dem ud.
Jeg har ingen tatoveringer.
Jeg går meget i sort tøj.
Jeg elsker at gå til koncerter.
Min yndlingsdrink (alkohol) er Captain Morgan og Cola. Eller øl. 
Jeg har ikke en specifik livret, men jeg elsker mad og smagsoplevelser.
Jeg hader at vaske op og støvsuge.
Jeg kan ikke finde ud af at lægge make-up på andre end mig selv.
Jeg kan godt lide at ordne folks hår. Dog ikke hvis det bliver noget folk forventer, så gider jeg ikke.
Jeg ejer ikke en tone i livet, men jeg elsker at synge højt.
Jeg ville ønske at jeg kunne spille på et instrument, men jeg gider ikke bruge tid på at lære det.
Jeg elsker at danse.
Jeg er meget bestemmende.
Jeg har brug for modspil.
Jeg er meget loyal, når man først har vundet min tillid.
Jeg hader at græde, især foran andre.
Jeg synes at farven rød er utrolig grim til mig. Med undtagelse af knaldrød læbestift. Det elsker jeg.
Jeg har meget små tænder.
Jeg har ikke kørt bil siden jeg fik mit kørekort, for 4 år siden.
Jeg har en kat, Ollie.
Jeg synes at det er hyggeligt at drikke vin alene.
Jeg synes at Rocco the beaver er noget at det sjoveste EVER!
Jeg har let til grin.
Jeg hader hader hader tandlæger.
Jeg var engang meget bange for fugle. Nu bryder jeg mig bare ikke om dem.
Jeg kan snakke med mine forældre om alt (næsten).
Jeg er den ældste af 3 børn.
Jeg er meget stolt af min familie.
Jeg ligner min mor af udseende og min far af sind.
Mine hænder KAN IKKE få sol.
Jeg synes at navler er klamme. Og man skal aldrig røre mig i  navlen. Får det fysisk dårligt af det.
Jeg kan dreje min tunge.
Jeg kan få min fod op at røre mit baghoved, bagenom.
Jeg vil hellere skifte en babys ble end at fjerne dens snot.
Jeg omtaler børn for "den" i stedet for "han eller hun" indtil de er 6-7 år. Og det er ikke med vilje.
Jeg kan ikke drikke sorte shots (længere).
Jeg får moralske tømmermænd hver gang jeg har drukket. Ligegyldigt om jeg har opført mig pinligt eller ej.
Jeg elsker at lære nye mennesker at kende.
Jeg er kun 162 cm høj.
Jeg er en underlig blanding af landsbytosse og storbypige.
Jeg synes at kort hår er flot til kvinder, bare ikke til mig selv.
Jeg bliver relativt hurtigt træt af at se på mig selv, det har derfor resulteret i utallige stilarter og frisurer.
Jeg elsker sommer.
Jeg elsker at svømme, og helst i havet.
Dog hader jeg at vise mig offentligt i badetøj.
Lige så selvsikker som jeg kan virke, ligeså usikker kan jeg være.
Jeg elsker charterferier.
Jeg har instagram (@anneuncensored), facebook og blogger, som jeg bruger ofte. Twitter magter jeg ikke.
Min yndlingsfrugt er vandmelon.
Jeg er dårlig til alt der har med boldspil at gøre. Ironisk nok gik jeg, da jeg var yngre, til fodbold i 3 år.
Jeg elsker forlystelser, jo vildere jo bedre.
Jeg er meget utålmodig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar