tirsdag den 9. juli 2013

Genfunden glæde ved at tage på arbejde

Så genopdagede jeg lige noget som jeg elsker, men som jeg tilsyneladende havde glemt eksisterede. ARBEJDETS KAFFE/KAKAOMASKINE. Um num num. Lækre, læskende, varme drikke, helt fucking free. Nu er jeg, sådan generelt, ikke rigtig til kaffe, medmindre den hedder latte med flødeskum, 7 pakker rørsukker og kakao drysset ovenpå. Jep. Er ikke fan af kaffesmagen. Men har nu genopdaget hvor godt en gange arbejds-kaffemaskine-latte smager, blandet sammen med en gang arbejds-kaffemaskine-chokolade. Yum yum yum. Og så holder den mig vågen. Hvilket jeg har svært ved for tiden. Min krop higer efter ferie. Men så er det jo godt at man kan glæde sig over de små ting her i livet: arbejdskaffekakaomaskine. Og, om under en uge, sidder jeg i Skagen, i færd med at spise en burger fra Greens, med ekstra chilidressing. Hæhæ. Den søde Hr. Green plejer at være så rar, at lade mig købe noget chilidressing med hjem, hver gang jeg har været på ferie. Han ved godt, at jeg næsten savner dressingen mere end jeg savner min familie. OG JEG HAR bedt ham om at udvide sit etablissement til øen. Indtil videre uden held. Pis. Men.. anyhow. Idag går min glæde på snarligt gensyn med dressing og arbejdskaffekakaomaskine.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar