tirsdag den 2. juli 2013

Ferie....

Nu er der ikke lang tid til.
Facebook er ligesom præget af ferieopdateringer, folk der slapper af, nyder livet, drikker sig fulde, er uden bekymringer.. I uge 29 er det min tur til at være sådan. Eller nogenlunde.. Lidt derhen af ihvertfald. For det der med ikke at have bekymringer, det forsvinder nok ikke helt, på trods af 2 ugers ferie, men man har vel lov, at håbe. Indtil videre er planen at tage til Skagen. Og så må jeg tage den derfra. Jeg glæder mig til at være sammen med mine forældre, og så lov til at være lidt barn igen. Uden at skulle tage ansvarlige beslutninger for mig selv og andre. Jeg glæder mig til ikke at lave mad hver dag, vaske tøj, vaske op, gå på arbejde osv. Det bliver rart med en lille flugt fra virkeligheden. Jeg vil på stranden, dase i haven, drikke mig sommerfuld i øl, grille og spise vandmelon. Jeg håber bare, at vejret gider at arte sig. For gråvejr er sgu ikke en kur mod bekymringer. Og det er træls at være sur i sin ferie.
Mine veninder er vist, desværre, ikke i Skagen i min ferie. Den ene er i London, den anden er i Holland. Men mon ikke det bliver en dejlig ferie alligevel? Nu hvor der kommer til at være kæreste, søskende, forældre og familie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar