lørdag den 13. juli 2013

FERIE FANDEME!

Så er det sgu nu. JEG har ferie. Hvor er det fan-fucking-tastisk. Imorgen drager jeg mod Skagen sammen med Kasper, for at være sammen med min dejlige familie, på flade-ud-måden. Det er simpelthen så tiltrængt. Og mit tøj fra www.boohoo.com er kommet. Modtog igår opkald fra mor. "Skat, hvor er det dejligt at du har købt solbriller, dem låner jeg lige indtil du kommer. Jeg har nemlig mistet 3 par af mine egne. Nå ja, jeg åbnede din pakke. Tænkte at du godt ville have at jeg vaskede tøjet, sådan du kunne have det på når du kom". Mange tak mor. Det skal da ihvertfald ikke byttes nu, I guess. Hope it fits. Ellers kommer hun sgu til at erstatte det, + renter. ;)
Jeg håber at alle jer derude i blog-land, får en fantastisk ferie. Her er ihvertfald en lille sang, som helt sikkert kan gøre ferien et hak bedre.


3 kommentarer:

  1. Fed blog du har dig. Jeg er vild med "reaktioner", haha :-D
    www.kathrinegath.dk

    SvarSlet
  2. Mange tak, det er jeg glad for at høre :)

    SvarSlet
  3. Hej jeg afholder en lille giveaway
    håber du har lyst til at deltag.

    - http://janelindenberg.blogspot.dk/2013/07/giveaway-no-1.html

    SvarSlet