fredag den 5. juli 2013

Boohoo, igen igen..

Ja. Hov. Så skete det igen. Kom til at købe et par ting på boohoo.com.. Jeg KAN ikke lade vær, med at trøsteshoppe. Og slet ikke til de priser. Denne gang har jeg forbarmet mig over 2 midi-nederdele, en skaterkjole og et par solbriller. Prøver på at overbevise mig selv om, at jeg jo faktisk virkelig havde brug for de ting. Tror desværre ikke det er sådan det hænger sammen. Har måske en lille afhængighed. Og som jeg efterhånden har sagt mange gange, så er den hjemmeside jo fantastisk. SÅ billigt tøj, som er mega fedt. + de har free shipping til Danmark. Nu skal jeg bare vente 5-10 hverdage på at mit tøj kommer. Der plejer dog kun at gå omkring en uges tid. Denne gang har jeg, med vilje, valgt at få sendt tøjet til Skagen, da jeg er på ferie der i uge 29 og 30. Så regner med at indvi mine dejlige nye klæder på ferien. 
Dette er hvad jeg har købt:

 

(Jeg kom KUN af med omkring 300 for det hele!!)

2 kommentarer:

  1. Årh, jeg elsker også Boohoo. Finder altid en million ting, når jeg går ind på siden og kigger :-)

    Kig endelig forbi:
    www.amaliefernande.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Boohoo er fantastisk. :) ELSKER at de har noget til alle former for stilarter, til ingen penge.

      Det er super fint at din blog har skiftet navn. :)
      Du må hjertens gerne følge mig også, hvis det skulle have interesse.

      Slet