torsdag den 13. juni 2013

Våd.

Så sidder man her.. Våd i skridtet, på den dårlige måde! Opfattede ikke lige mindre soppe-bassin, som havde lagt sig på sæde af cykel. Så sidder morgentrætte Anne ellers der, gennemblødt til skindet, på den virkelig ærgerlige måde, og må ihærdigt prøve på at tvinge motivationen frem, og tage på arbejde. Rimelig svært faktisk. Så nu kan jeg pænt gå rundt og ligne dement dame med blære-problemer, resten af dagen. Det var ikke lige dét look jeg gik efter, må jeg indrømme. Burde investere i regntøj. Selvom det på det nærmeste er umuligt at finde noget, som ikke giver mig tics og en kæmpe følelse af NEJ-IKKE-OM-JEG-SÅ-HAVDE-EN-PISTOL-MOD-PANDEN.. Tror barndom i 90'erne har givet mig traumer. Regntøj i hysteriske farver, med elastikker til at have under skoen, og den der røv-irrirterende lyd det siger, når man bevæger sig. Magter det simpelthen ikke. Folk siger godtnok "der findes ikke dårligt vejr, kun dårlig påklædning". Jeg er dog ikke enig. Burde være fridag når der regner.. Eller sneer.. Eller blæser.
Stakkels mig og mit våde... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar