fredag den 7. juni 2013

Nye "reaktioner" på blogindlæg.

Som overskriften indikerer, så har jeg lavet om på reaktionerne til mine blogindlæg. Altså de små kasser som man kan vinge af, nedenunder blogindlægene. Før var de "AWESOME" og "BULLSHIT", nu er de lavet om til "enig", "uenig", "sjovt", "underligt" og "fedt". Det har jeg gjort for at finde ud af lidt mere omkring hvad folk faktisk mener, om de ting jeg skriver. Nu er der altså hele 5 muligheder, hvor der før var 2. Altså større mulighed for, at mine læsere kan udtrykke sig, hvis de ikke lyster at skrive en kommentar til indlægget. Dog er jeg en smule ærgelig over, at de gamle reaktioner er forsvundet, sådan at jeg, når jeg engang ser tilbage på de ting jeg har skrevet, ikke kan se folks tidligere reaktioner. Dét er lidt øv. Men udover det, så er jeg godt tilfreds. Jeg håber at folk ivrigt vil "reagere" på mine indlæg.
God weekend. ;) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar