onsdag den 19. juni 2013

Hov

Så så man lige mig. Være i godt humør, efter en ordentlig nattesøvn. Føler mig sgu gammel. Der var engang, hvor jeg kunne gå i byen hele natten, og tage direkte på arbejde bagefter. Dét kan jeg sgu ikke længere. Mine medmenneskers velbefindende afhænger nu af, hvor mange timers søvn jeg har fået, den pågældende nat.
MEN. Idag er jeg i så godt humør at jeg nu kan glæde mig til imorgen, hvor min dejlige søster, Signe, og hendes søde veninde, Anne, kommer på besøg. Det bliver så skide hyggeligt. Og jeg kan nu, glæde mig til fredag, hvor thirty seconds to mars spiller i tivoli. I CAN'T WAIT! Og jeg kan nu begynde at overskue at min sommerferie kommer tættere og tættere på. Yay me! Og faktisk, synes jeg at det er skide sjovt, at der i mit blogindlæg fra igår, er en der har har haft "reaktionen" uenig. Haha. Det er da sjovt. Mons tro det er den del med at jeg ikke er PMS, som vedkommende er uenig med?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar