fredag den 24. maj 2013

Shopping + Rabatkode til folket!

Uhuhuhu. Som mange nok ved, så eeeelsker jeg at shoppe. Jeg er dog lidt af en nærrigpind, så jeg er ikke en sucker for de dyre mærker. Jeg mener at man kan se mindst ligeså stilet ud i H&M tøj, eller tøj i samme prisklasse, som man kan i alle de dyre labels. Og som jer der læser med nok også har bemærket, så har jeg i flere indlæg talt varmt om den engelske onlineshop www.boohoo.com. Det er mega fedt tøj, og i en prisklasse hvor alle kan være med. Nu er siden blevet kåret som "Best Online Retailer" i to år i træk, så derfor har de 15 % (£%!""?&!) rabat, fra idag, til og med den 27 maj. Der er altså rig mulighed for, at få fingrene i nogle lækre sommerkjoler og en masse andet, til en endnu billigere pris end før. Så get shopping people!

Rabatkoden er: OFFER15


Ingen kommentarer:

Send en kommentar