torsdag den 30. maj 2013

Når man føler at det er fredag, men det i virkeligheden er torsdag..

..Det er fa'me en nedern følelse. Så sidder man her, og kigger ud af vinduet, og glæder sig helt vildt til at komme hjem og solbade i haven, og se film hele natten, fordi man er overbevist om, at nu er det sguda weekend. Og så er det det slet ikke! Så skal man igennem endnu en solrig dag imorgen, hvor man slet ikke kan solbade før kl lort, fordi man er på aaaaarbejde! Og ALLE (!!!) på instagram uploader billeder af distortion, og deres bare ben i sommersolen. Hva er det for noget?! Det er jo på det nærmeste tortur for os, som arbejder. Burde melde mig ud af diverse sociale netværker. Jeg får utrolig ondt af mig selv, ved at bevæge mig rundt i dem, ihvertfald idag. Eneste optur ved dagen, so far, er at jeg fik vandmelon til morgenmad. ENDNU en nedern ting ved idag er, at jeg ikke har mere vandmelon tilbage. Og på trods af min kærlighed til vandmeloner, så er der nærmest ikke noget værre end at købe dem, mest af alt fordi man ikke ved hvordan de smager, bare ved at se på dem. Og det er da nedern at få smagsløst kernehelvede med sig hjem under armen. ISÆR en dag hvor man, i forvejen, har ondt af sig selv.
JEG. VIL. UD. I. SOLEN. NU. TAK!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar