onsdag den 22. maj 2013

En Anne-dag.

Jeg har lavet så meget på det sidste, med nogle af verdens dejligste mennesker, og jeg har simpelthen hygget mig så meget. Men jeg tror snart jeg vil sætte tid af til at have en Anne-dag. Altså en dag hvor jeg udelukkende fokusere på mine behov og hvad JEG har lyst til. Ingen mennesker, ingen rengøring. Jeg har, i mange weekender nu, været på farten, enten på grund af besøg eller på grund af at jeg selv har været i Nordjylland, og på trods af at jeg elsker disse ting, og er dybt taknemmelig for, at folk vil komme på besøg, og at folk gider at have mig på besøg, så kan jeg godt mærke, at jeg snart er drænet for energi. Jeg har brug for at sove længe, og få mit søvnunderskud af vejen igen. Jeg har brug for at se film og serier, som jeg har valgt. Jeg har brug for at læse i mine bøger. Jeg har brug for fodbade og massage. Jeg har brug for afslapning, og en hel dag/weekend, kun på mine præmisser. Jeg glæder mig til den dag/weekend. Fordi for mig, så er weekenderne der, hvor jeg lader op til den kommende uge. Der hvor jeg sover, og bliver udhvilet, og det må jeg indrømme, at jeg ikke er blevet de sidste lange stykke tid, selvom jeg har lavet en masse sjove ting, og set en masse dejlige mennesker. Men nu har jeg sgu brug for at sove til jeg vågner af mig selv, og ingen dræbende BIPBIPBIPBIIIIIPPP(!!!), om morgnen. Nogen der kender følelsen? :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar