onsdag den 17. april 2013

Stilhed, konfirmation og kærlighed

Grunden til den seneste stilhed har været min fagprøve. Den skrev jeg fra den 2. april til den 15. april, så jeg har ikke haft tid/overskud til at skrive en masse ting på bloggen. Desuden havde der ikke været noget spændende at fortælle, for min fagprøve er ikke spændende. Ihvertfald nok ikke for de fleste. Jeg skal op og forsvare min opgave (eller det vil sige kævle om noget nyt, for de HAR jo læst opgaven.. ?#%21!!!), den 8. maj. Det er helt vildt som tiden flyver afsted. Der er kun 5 måneder til at jeg er færdig som kontorelev. Det føles som igår, at jeg startede.
Min dejlige lillebror, Lasse, skal konfirmeres den 4. maj, så dén weekend får jeg ikke tid til at forberede mig til eksamen, så jeg må væbne mig med viljestyrke, og se at komme igang i god tid.. (pfff, as if)
HVAD sker der egentligt for at Lasse pludselig er så gammel?! Han er desuden et hoved højere end mig nu. Det kan jeg slet ikke forholde mig til. Det føles som igår, han farede afsted på en af de dersens blå og røde knallerter til børn. Nu går han mest op i computer, xbox, krig og andre teenage-ting. Så er det sgu lidt pinligt, at jeg er den ældste, og jeg er STADIG den der opfører sig mest som en teenager. Måske det var på tide at komme ud af den fase?
Ja. Tiden flyver. I morgen har Kasper og jeg været kærester i 3 år.. 3 ÅR?! Det er jo vildt, at tiden går så hurtigt. (især fordi jeg slet ikke bliver ældre, hæ) Men helt ærligt, 3 år. Han har holdt mig ud i 3 år. Det synes jeg alligevel er noget af en bedrift. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar