onsdag den 17. april 2013

Spekulationer om hår #2

Jeg har jo, som sagt, en plan om at skulle have langt hår. Gerne så langt at det kan dække mine bryster helt. Faktisk må det gerne gå næsten til navlen. Jeg er i gang med den der "lad-det-nu-vokse"-proces, men jeg er sgu ved at være træt af den. Jeg er ikke blevet klippet i halvandet år nu, og jeg ville jo super gerne kunne trække den, ihvertfald i et halvt år endnu. Men det tror jeg ikke, at jeg kan klare. Mine spidser er begyndt at filtre og spalte, og det ser en smule trist og livløst ud efterhånden. Men jeg er sgu bare ikke god til det der semi-korte hår. Og nu har mit hår endelig en længde som  jeg godt kan leve med, indtil det bliver endnu længere. What to do, what to do? Dilemma nummer 2 er farven. Mit hår er sort fra ørene og nedefter, Resten af håret er en mørk brun, og i bunden er det en mellembrun. Jeg er altså begyndt at farve det lysere. Men nu er der ligesom faret en djævel i mig. For nu skinner solen endelig, og det er sgu ikke specielt sommeragtigt med sort/mørkebrunt hår. Især fordi jeg er bleg. Og jeg har meget lyse øjenbryn. Men jeg NÆGTER NÆGTER NÆGTER at afblege pisset, for jeg har over flere gange valgt den løsning, og endt op med fuldstændigt smadret hår, som jeg derfor var tvunget til at klippe af. Never again, I say! MEN så har jeg jo været ved at kigge på nogle andre måder hvorpå du kan få lysnet håret, bl.a. ved at få trukket farve ud af håret. Men så vidt jeg har forstået, så er den en langsommelig, varierende og dyr proces. Og jeg har ingen tålmodighed og ingen penge. Så det er nok også en dum idé.
HJÆLP, gode råd modtages med kyshånd!
 
 
Jeg vil ha det!
 
Og det!
 
Og det..
 
OG DET!

2 kommentarer:

  1. Du har altid været kønnest med langt sort hår :) så lad det gro, og lad det farve!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, men jeg bliver bare så træt af at glo på det :)

      Slet