fredag den 19. april 2013

Let it be summer!

Jeg glæder mig til sommer!
Her i maj skal jeg til Skagen 2 gange, i anledning af min lillebrors konfirmation. Det bliver super dejligt med familiehygge, og det er altid rart med en anledning til at klæde sig fint på.  Jeg skal til eksamen den 8. maj, og så kan jeg sgu kalde mig for kontorassistent med speciale i offentlig administration. Hurra, dét skal fejres. Med hvad, har jeg ikke bestemt endnu. I juni skal jeg til London, fordi Kasper og jeg (og muligvis flere) skal til koncert med Jimmy Eat World. Jeg glæder mig helt vildt til at komme til London igen, jeg ELSKER den by! Når vi kommer hjem fra London så går der ikke andet end et par dage, så skal vi til 30 SECONDS TO MARS koncert i tivoli, og det kan jeg slet heller ikke vente til! Altså er der en masse ting at se frem til, desværre koster det hele jo penge, så kan muligvis regne med at leve af pasta og ketchup til sommer. Men det overlever jeg nok, nu hvor der er så mange fede ting jeg skal. Man på jo prioritere. Og jeg har sgu ærlig talt mere behov for lækker musik til sommer, end mad, det kan jeg mærke.
Jeg glæder mig helt generelt bare til strandture, vandmelon, kongens have, solbriller, cykelture, bare ben, ærter, kirsebær og solbadning. (OG JEG SMADRER EN ELLER ANDEN, HVIS DER BLIVER LORTEVEJR, IGEN!!!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar