tirsdag den 23. april 2013

Forår og hyggetid

Nu er det snart maj, og endelig er der, hvad man reelt kan kalde, forår. Tocifrede numre på termometret, knopper på buske, blomster og træer, og ikke længere behov for vinterjakke. Jeg har selv, i lidt over en uge nu, brugt en meget tynd sommer/forårsjakke, med trekvart ærmer! For sevans hvor det går derud af. Desuden er der jo mange ting foråret byder på, som er super deeeejlige. Bl.a. mange helligdage. Hæ hæ.
Min forårsweekend gik med en masse hyggelige ting. Søndag fik Kasper og jeg indviet den oplevelseskalender, som jeg gav ham i fødselsdagsgave. Denne måneds oplevelse, var en tur på Glyptoteket samt ud at spise frokost. Vi brugte halvanden time i Glyptoteket. Derefter tog vi hen til Café Stella og spiste en lækker frokost. Bagefter vores frokost, gik vi lidt rundt inde i byen, så fik vi os en is. Btw, kan Café Stella varm anbefales. Lækker café-mad til rimelige priser. (deres burger er lækker, skal det lige siges!)
Næste weekend kommer til at gå med, at se Iron Man 3 i biffen, feste/drikke, hygge med den kære Anne (Haumann, ikke mig selv) og muligvis med at kreere et oplæg til min eksamen. Det sidste satser jeg dog ikke på. (; Her er lidt forårsbilleder fra weekenden:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar