onsdag den 13. marts 2013

NU ER DET FAAAAAAAN'ME NOK!

Hallo Danmark, come nu fucking on!

Jeg er sikker på, at den her snestorm er en hån, rettet imod mig personligt! Kasper sidder pænt på Gran Canaria i noget der ligner 30 grader og solrigt. Lækkert. Hyggelig. Så så man lige mig. Nu skal jeg kræfthelvede kæmpe mig igennem snemasser. Give me a break.
Det skulle ligesom forestille, at være forår. Ja, jeg kan sgu ikke se det, do! Det er da ligefør man frygter, hvordan sommeren skal udforme sig, nu hvor man kalder DET HER for forår?!
Anyhow. Man skal jo arbejde.. Så afsig afsted.. Anne i brune overtræksbukser, og grå uldjakke, som efter kort tid lignede hvid uldjakke. Pæn var jeg da. Jow jow.

Og så tjekker man selvfølgelig lige vejret, for at se hvor lang tid snehelvede varer.
Så påstår vejret gudhjælpemig at det ikke sner, før i eftermiddag/aften?! (#&"HHK"&##@@!!)

 
 
OG så skal jeg oveni købet have min sidste HPV-vaccine idag. Hvad fanden gør jeg lige? De 2 andre gange, der var Kasper med som moralsk støtte. Nu er jeg all alone, med nåleglad sygeplejerske. Piv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar