lørdag den 30. marts 2013

New in

Kasper og jeg har, i dag, været en tur på fisketorvet. Jeg kan desværre ikke gå ind i et shoppingcenter, uden at købe noget. Det er sådan en skill jeg har, her i livet. Nogle kan spille klaver, nogle er fantastiske til matematik. Jeg kan bruge penge. Jeg er heldigvis ikke en mærkevare-so. Jeg synes det er helt okay, at shoppe i H&M, og jeg er også vild med, at man kan skrifte sin garderobe og stil ud, regelmæssigt, i stedet for at gå i det samme dyre tøj 3 år i træk, fordi det har kostet så meget, at man ikke kan få sig til at høvle det ud. Anyhyyyywh. Her er et par billeder af mine fund. :)

Først var jeg en tur i CoolCos. Fantastisk butik, med super meget make-up, i flotte farver og til billige(!!!) priser. Desuden er der nogle skide søde ekspedienter, som er meget dygtige og hjælpsomme. Super service!

Så var jeg en tur i Glitter, hvor jeg købte denne flotte key-hanger. Den gamle, grimme, Nykredit én af slagsen, trængte sgu til at blive skiftet ud. Især fordi Kasper har købt den fine sko-nøglering med hjem til mig fra Gran Canaria. Så kunne jeg ligeså godt køre tøsestilen hele vejen igennem. :)


Jeg var en tur i H&M (<3), hvor jeg købte 3 fine bluser. Den hvide, den blomstrede og den sort/hvide med lynlås. Dem kommer jeg til at bruge super meget her i foråret, er jeg sikker på. Og jeg manglede nogle pæne bluser jeg kunne have på på arbejde. Win win. Den øverste, er en kjole jeg har købt i Creme Fraiche. Den er super flot på, så der kommer nok nogle billeder på bloggen, af kjolen i aktion, på et tidspunkt. :)

Kasper fik også købt en masse ting, bland andet dette fede Turtle Beach gamer-headset. Min lille stilede nørd. <3

2 kommentarer:

  1. Super fed blog du har! og nogle lækre indkøb :-)
    - kig gerne forbi min blog.

    //miaekholm.blogspot.dk<3

    SvarSlet
  2. Lækre køb og fed blog.

    Tjek gerne vores blog ud og smid også gerne en kommentar - http://livsalling.bloggersdelight.dk/

    Kram fra Liv og Cecilie

    SvarSlet