mandag den 11. marts 2013

I'm an (in)dependent woman..

Så så man lige mig være overbevist om at jeg er det dersens "independent woman".. Som saaaaagtens kan klare mig selv imens Kasper er på ferie.. No problem..
Sorry to say, til alle rødstrømper, og alle dem der fejrede kvindernes kampdag i fredags. Jeg er det sgu bare ikke.. For satan hvor er jeg ynkelig. Jeg savner min kæreste, SÅ meget. Selv katten har mistet tålmodighed med mig, og tro mig - der skal meget til. Igår var det så slemt, at jeg ikke lukkede Ollie ud, selvom han gerne ville. FOR HVAD NU HVIS HAN IKKE KOM TILBAGE?!
Ej.. Men helt seriøst. Jeg tæller minutterne til på søndag, hvor han (Kasper, ikke Ollie) kommer hjem igen. Jeg er ellers normalt stor fortaler af det der med, at det er sundt at savne hinanden. Det fungerer dog bedst, når det er en selv der skal ud og rejse.. Heldigvis oplever han en masse spændende ting, og hygger sig helt vildt med sin familie, og det varmer mit hjerte. Men nu er der ligesom gået 3 dage, ikk? NU må det være nok. 
Må sgu lige tage at få et liv.. Tror jeg tager i fitness hele aftenen, sweat till' you forget.. Eller.. Fake it till' you make it.. Whatever.. Et eller andet.   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar