onsdag den 27. marts 2013

I love dresses

Jeg er, som tidligere nævnt, en kæmpe fan af online-shoppen www.boohoo.com. De har rigtig meget tøj i forskellige stilarter, til en meget lav pris. Jeg har lige købt 4 kjoler hos dem, hvor jeg kun skulle betale 375 kr, incl. fragt. Det er en engelsk hjemmeside, og jeg har handlet hos dem, mange gange efterhånden. Jeg har endnu ikke haft brug for at sende noget tilbage, eller været nødt til at klage.
Nu har jeg så selv fucket up.. Sidst jeg handlede hos dem, var i december 2012, og der havde jeg brugt mine forældres adresse som leveringsadresse, fordi jeg var i Skagen, da det skulle leveres. Så kom jeg selvføllgelig til at skynde mig igennem betalings-delen da jeg købte tøj, nu her.. Så jeg glemte selvfølgelig at lave leveringsadressen om til min egen adresse. Så nu bliver mine kjoler sendt til Skagen, så der går endnu længere tid end forventet, før jeg får dem. Vræl!!

4 kommentarer:

  1. Kom lige forbi ved et tilfælde :) Super fin blog! Jeg kan rigtig godt lide dit blognavn og i det hele taget din blog :)
    Jeg vil gerne støtte op om den så du har nu fået dig en ny læser på bloglovin. Jeg håber at du måske vil have lyst til at kigge forbi min blog og måske også følge mig ?

    Knus Sille
    silleagerskov.blogspot.com

    Det ville i hvert fald betyde meget!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for det :) det er jeg glad for at høre.
      Det vil jeg helt klart tjekke ud.

      Slet
  2. Hvor er det nogle lækre kjoler, og hvorfor har jeg aldrig hørt om den hjemmeside før?!
    Jeg må straks få den tjekket ud, og forresten en super skøn blog du har :)

    - Knus fra Isabella
    www.isabellapernille.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også helt vild med siden, og der kommer reglmæssigt nye ting, så det bliver aldrig kedeligt! :) tusind tak.

      Slet