søndag den 11. november 2012

Bye bye Bruxelles!

Så har man sgu også været der.. I det der Bruxelles, hvor man både taler flamsk, fransk og tysk. Det er sgu mærkeligt, at der ikke er noget sprog, der hedder belgisk. Kunne man ikke bare lige tage at blive enige? Men men.. Sådan er det jo med de der franskmænd, de er så fandens stædige. (mig, dømmende? NEJ DA!)
Men det var sgu en hyggelig tur. Der blev spist mange bøffer. Det er jeg altid en fan af.
Desuden har jeg købt en masse belgisk chokolade og øl med hjem. UM NUM NUM!
Vi (min klasse og mig) boede på et 4 stjerners hotel, som lå 10 minutter fra Grand Place. Det var sgu nice. Altså var man kun en spyt'klat fra alle de fede butikker, restauranter, barer og seværdigheder. Kunne man bede om mere? Altså udover nogle flere penge og en større kuffert? Nej vel. 
Jeg så alle de der obligatoriske ting; kommisionen, parlamentet og rådet. Spændende i teorien, ikke så meget i praksis. Men jeg har dog lært at jeg er EU-tilhænger, som i meget. Det er altid fedt at lære ting, som gør at man lærer sig selv en lille smule bedre at kende.
Konklusion: Fed tur, fed by - den skal bestemt besøges igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar