torsdag den 11. oktober 2012

SO LONG SUCKERS, i en heeel uge!

Nu sidder jeg her.. Med en udsigt til arbejde og tyskundervisning i de næste mange timer. Jeg er nok først hjemme kl. 22/22.30 i aften. Jeg må indrømme at jeg virkelig synes at det er hårdt, og at der sgu er svært at stå op om morgnen, når man ved at man har sådan en dræbende lang dag. Mit udbytte af det pres jeg ligger på mig selv, bliver forhåbentlig godt, og det er det der holder mig oppe.


Desuden er det i morgen, at min dejlige familie kommer på besøg i næsten en hel uge. Den dag har jeg glædet mig til i laaaang tid, og det er faktisk første gang de er ovre for at besøge mig, imens jeg har boet i København. For mig er det lang tid at undvære sin mor. Især fordi jeg altid har haft et meget tæt bånd til min familie, så jeg har savnet dem meget. Men det er fantastisk at tænke på, at på denne tid i morgen, så har jeg alle dem som jeg elsker højest, hjemme i min lejlighed. Jeg kan næsten ikke vente.
Aftenen skal stå på landskamp og grillmad – mest for min fars skyld. Hvad gør man ikke for de kære mænd, når der er føbøøøl i tv? Man må jo ofre sig.
Desuden skal min dejlige søster have hendes fødselsdagsgave. Hun fyldte jo år i september, men vi blev enige om at hun ville få hendes gave, når hun kom på besøg. Så i morgen aften bliver også lidt en mini-fødselsdag for hende. Jeg har taget ferie i uge 42 fordi de kommer og fordi det er mega tiltrængt. Jeg har simpelthen så mange ting inde i mit hoved for tiden, så det bliver perfekt med en uge hvor jeg slet ikke skal tænke på arbejde, lektier og undervisning.
I morgen kl. 14 siger jeg "SO LOOONG SUCKERS" til det hele, i en uge. Det bliver fedt!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar